Heb je klachten over een van de leden die bij het Glazenwasser Keurmerk is aangesloten? Dan kan je dit aan ons laten weten via het onderstaande klachtenformulier. Klachten kunnen alleen per e-mail naar ons worden toegezonden. Op die manier kunnen wij deze data beter verwerken in onze systemen.

Wat gebeurt er met de klacht?

Als je een klacht hebt ingediend over een van onze leden zullen wij er alles aan doen om jouw probleem op te lossen tussen jou en de keurmerkhouder. We zullen altijd tussen jou en ons lid bemiddelen. Indien de keurmerkhouder eventuele problemen niet naar behoren oplost kan het zijn dat wij de website schorsen als lid van het keurmerk. In het ergste geval kan het lidmaatschap zelfs ontzegd worden. Voordat je het klachtenformulier invult is het raadzaam om eerst zelf in overleg te gaan het lid. Wellicht kan je gezamenlijk al tot een oplossing komen zonder onze tussenkomst.

Het klachtenformulier

Wil je graag het klachtenformulier invullen? Dat kan hieronder:

Je privacy is gewaarborgd. Alle gegevens worden verzonden via een beveiligde verbinding. Derden kunnen jouw gegevens daarom niet onderscheppen. Lees ook ons privacybeleid.